15 SANNINGAR OM MIG

  • När jag pratar med någon så tittar jag nästan alltid i personens högra öga. Vet inte varför men det känns så mycket tryggare, haha.
  • Mina händer är nästan alltid kalla, vilket är skitjobbigt
  • Jag åker inget på Liseberg förutom "Radiobildarna", "Flumride" och kanske "Kållerado" och alla barngrejer, dock inte den nya för "Nyckelpigan".
  • Jag fullkomligt älskar att träna och läsa om kost och hälsa och allt det där, trots att jag inte har med mest vältränade kroppen.
  • Går alltid runt med läppsyl i handen i skolan. Mobil, nycklar och läppsyl = de tre tingen.
  • Blir alltis stressad på morgonen över vad jag ska ha på mig. Jag slänger på mig något och när jag kommer till skolan så skäms jag som tusan över klädkombiantionen.
  • Köper alltid kläder och tänker att jag ska ha dom till sommaren. Jag har inga fina kläder på vintern men när väl sommaren är framme så hittar jag inte de kombinationerna som jag vill hitta, haha.
  • Skönaste plagget är lätt löpartightsen.
  • Jag köper aldrig aldrig något i skolans cafeteria.
  • Har hört från andra personer att jag brukar nynna när jag äter.
  • Jag har en ful vana. Jag biter på naglarna. Ibland kan jag få jättelånga men när tre-fyra stycken bryts av, ja då är det kört för de andra också.
  • Mina kompisar säger att jag inte vill sticka ut från mängden eller dra uppmärksamhet.
  • Jag har fått en ny last, mörk choklad.
  • Om jag köper ett par skor (som jag har under vintern) så har jag de skorna tills de verkligen blir utslitna. Tråkigt att prova nya vinternskor. Roligare med sommarskor.
  • Vart jag än går så ser jag samma två personer, i skolan, på stan. Det går inte en dag utan att jag inte ser dom. Sjukt!
.
Lev livet, Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0