.

Sitter i skolans studiehall och skriver lite på idrottsarbetet. Idag är det bara tisdag, vilket innebär att jag inte har något speciellt att göra så det blir en liten sväng in till torp. Ska försöka hitta de sakerna som jag så länge letat efter.
På tal om arbeten, man bli ju aaaldrig färdig, tycker inte jag själv i alla fall. Man kan ju ordbajsa hur mycket som helst vilket inte alls är så bra haha. Då blir innehållet oftast uuuuurdåligt.
& något heelt annat..täänk vad härligt det hade varit och bara åkt iväg och inte kommit tillbaka förrän ett år typ.
SÅ underbart att bara få lite nytt och fräscht. Att skapa nya erfarenheter och se allt från nya perspektiv. AWESOME!
Nu ska jag fortsätta skriva lite och Lovisa kom precis och satte sig så ska väl växla några ord med henne också ;D
.
Lev livet, Emelia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0