slut på lov

Hej snyggisar!
Har inte skrivit här på myycket mycket länge. Lovet är slut. Det har erbjudit en massa olika saker, plugg, en dag & en natt i Göteborg, släkttime, födelsedagsfirande mm. 
Det var i fredags då Nathalie, Lovisa och jag åkte ner till Göteborg för att se på "En gång i Phuket" och därefter på "Titanic 3D". Hann med shopping innan också då första filmen inte började förrän runt 16 tror jag. Andra filmen började 20.20 och slutade hela tre timmar senare så vi bestämde oss för att sova över i Lovisas systers lägenhet vilket var supermysigt, annars hade vi inte kommit hem förrän halv fyra på natten typ så...
Efter att vi sett första filmen, En dag i...., så satt vi i bions café typ och jag tog en Pasta Prego medan vi satt och väntade på att Titanic skulle börja typ två timmar senare, men istället hann vi med en massa prat som inte var helt fel.
Ludivg har även fyllt 18 år. Inte klokt, hahaha!
.Jag vet att det alltid blir samma bilder när det handlar om Ludvig hehe.
.
Lev livet, Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0