.

Bara för att få tiden att gå!

Vad använder du för smink en vanlig dag? Ansiktslotion, mascara, concealer, matte mousse (väldigt lite), puder, kajal (ibland vit, ibland svart, ibland ingen).
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.15, 06.22 och 06.30. Jag snoozar, inte bra haha.
Vilka bloggar läser du? Mina kompisars först och främst, sen Kenza och lite träningsbloggar då och då. 
Vågar du vara omogen? Hahah det är ju bara kul men det får inte gå till en överdrift som man kan se ibland.
omogen bild ;)
.
Hur tror du att du själv uppfattas av folk som inte känner dig helt hundra? Detta diskuterade jag med en kompis idag i skolan. Jag tror att folk som aldrig träffat mig förr eller som typ vet vem jag är men inte känner mig, kan tycka att jag verkar vara en skittyken person. Jag vet det låter roligt men jag tror faktiskt det. Mina skämt kan ibland uppfattas som konstiga men sådana är jag och mina kompisar. De förstår när jag skojar osv. Därför är det lite tråkigt att jag förmodligen uppfattas så (nu vet jag inte om jag gör det men om jag nu gör det) och vill bara säga att meningen är inte att vilja vara tyken utan att få mina kompisar att skratta och på bra humör.
Favoritchoklad? Marabou slår väl allt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? I vissa fall, jaa.
Lyssnat på musik idag, i så fall vad? Lite tagg-musik. Gillar David Guetta mer och mer, så himla sööt haha.
När sjöng du senast? Idag och det kommer blir mycket sång nu framöver :)
.
Lev livet, Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0