Go dag!

Hej! Ligger nu i min säng och ska sova men tänkte göra ett litet inlägg först för det var ett tag sedan. Jag har haft en väldigt bra dag idag, direkt efter skolan gick jag till xp och fsh, där tog jag hand om konfirmanderna och planerade även julfesten med festkommittén, det blir grymt! Efteråt åkte jag, Klara, Johannes och Hanna hem till klarisen och spelade spel och drack te, det är lite våran nya grej :) otroligt mysigt! Jag och Emelia vann dikttävlingen i spanskan idag, vet inte om det är bra eller dåligt..vi ska läsa upp den inför massa andra i aulan nästa vecka. men nu ska jag sova, hoppas ni alla mår bra :) lev livet, Emma.

Hade lagt upp massa bilder men åååh det går inte att publicera från mobilen. Dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0