tjuvarnas jul

Tjao! Slutade tidigt idag pga av att min spanskalektion blev inställd. Men istället var jag med på Lovisas och Ludvigs franska :) så då slutade vi runt två. Hade matteprov idag också och det gick åt fanders (kan man säga så? jag menar dåligt i alla fall) verkligen.  
Nu sitter jag och tar igen alla julkalender-avsnitt (har inte sett en enda haha) och är nu på avsnitt 5, har en del kvar.
Asså Charlie är så, så, så himlans söt, hennes mössa och hennes röst haha.
.
Ska nu fortsätta och titta så får jag se på vilket avsnitt jag är på när vi hörs nästa gång. Målet är att vara ikapp den 15:e som idag ;)
PUSS & lev livet, Emelia

Kommentarer
Postat av: linus

sv: haha va roligt! men då har du ju bra smak iallfall ;) gör fin!

2011-12-15 @ 21:05:13
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0