trött

Väl hemma från repet haha. Eller har faktiskt varit hemma ett tag. Det gick bra och man mår såååå bra av att vara där med dom och bara sjunga, dansa, sjunga och dansa!!!
Idag tog vi till lite rekvisita och då blir det ju genast mycket roligare. På torsdag och måndag (då vi ska testa mickar och så tror jag) är det dags igen :) och snart är det övning med bandet också. Hoppas det går toppen som de två tidigare åren.
Imorgon är det en lång dag, till halv fyra, jämfört med idag då jag slutade tjugo i tolv pga inställd handboll.
Imorgon är det match mot Kungälv med 95-96 laget, inte aaaalls pepp kan jag ju erkänna. Hoppas vara jag får spela kant ;)
Två trevliga bilder från kören förut på moi och Klara!
Lev livet, Emelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0