-

Godmorgon sötisar!
Har precis vaknat och ska vara i skolan kl 11 för att stå på Öppet Hus för handbollsgymnasiet, fast bara i en timme. Jag och Emma! Idag är det premiär för esteternas uppvisning så lycka till :)
Igår var jag och några till ju som sagt på den senaste Twilightfilmen Breaking Dawn, och den var jättevacker. Jag är inget stort fan av Twilight och Edward och alla dom där haha, men Emma är.

Ikväll är det träning och imorgon i skolan ska vi åka iväg till Uddevalla för och se en teater, typ första gången vi gör det haha.
Förresten, igår testade jag zumbaskivan ni vet, och ja, det var jätteroligt men jag får erkänna att jag mest satt i soffan och tittade och försökte lära in stegen utan att prova hehe.
Ni får ha en fin onsdag. Lev livet, Emelia

Lilla söta
Emelie igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0