bra dag imorgon

Hej! Sitter äntligen hemma i soffan efter en lång men bra dag. Efter skolan gick jag till xp, hängde med goa vänner och sedan gick vi till kyrkan. Kändes underbart att vara där igen eftersom jag aldrig kan vara där längre typ.Sedan gick jag med Rickard och handlade och så tog vi det lite lugnt innan han körde mig hem :)
Jag vet inte varför men jag längtar så sjukt mycket till frizon, det var så galet bra och jag vill bara att det ska vara dags igen! Imorgon släpper de biljetterna för nästa år och festivalens tema. Spännande! Och imorgon börjar julkalendern, man får öppna första luckan och jag fyller år! Så galet bra :)
Hoppas ni har det bra och att ni lever livet, Emma

ååh


påväg

festivalglassen!!

myys


Kristen cup!!


underbar vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0