skit

Sitter i bussen påväg hem från Lidköping där vi precis har förlorat matchen. Shit vad jag sög r*v. Allt var pga mig, bara så ni vet. Asså jag har försämrats så enormt (eller har väl aldrig varit bra) så det är pinsamt. Är lika bra som en person som är dåligare än en nybörjare, tänk er det. Så släkt och vänner, jag varnar er. Kom fan aldrig till en match för att se på mig, så jävla hemskt dålig är jag. Ni kommer skämmas bara så det är väl ingen ide, ellerhur? Svar: NEJ
Så nu vet ni (fast det har ni alltid vetat).
Åh shit vad jag vill skriva om allt detta igen, så fruktansvärt dålig är jag, KATASTROF. Tänk och ha en sport där man verkligen känner sig hemma i, skulle varit grymt. Men men, får leta vidare, trots att jag vet att jag inte kommer hitta någon sport som verkligen är MIN sport.
När jag blir sur på planen blir det bara att jag får utvisningar hela tiden, därför sätter jag mig alltid på bänken. Där har ni anledningen. Jag vill alltså INTE förstöra för laget.
Såhär ser en vanlig träning ut för Emelia, haha visst låter det peppande?

Ha en bra kväll och träna de ni tycker är roligt så blir det allt bra (visst jag älskar handboll men på något konstigt vänster så lyckas jag aldrig bli bättre, konstigt s
det där). PUSS.
Lev livet, Emelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0