klippklipp

Hej, var ett tag sedan för min del. Tur att Emma loggar in och räddar det ;)
Gått några dagar sedan jag skrev och igår var jag hos frisören i tre timmar, pust! Klippte bort en rejäääl bit kan jag säga och gjorde även slingor. Känns konsigt med så "kort" hår även fast det är ganska långt fortfarande, haha ni förstår. Men det behövdes verkligen, ni som ser mig dagligen förstår nog haha. Vart jag än tittade så såg jag klyvna toppar, inte bra!!
Imorgon är det skola igen givetvis och idag lämnade jag äntligen in matte-hemtentan. Såå skönt att bara lämna över papprena och känna att man inte behöver ha dom längre :)
Såhär har jag sett ut innan jag klippte mig...
Tänk typ 10 cm kortare så får du dagens Emelia!
.
Lev livet, Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0