familjedag

Hej! Dagen började med ett sms där jag fick reda på att lektionerna fram till 14.00 var inställda. Lycka! Eftersom jag är förkyld så skulle jag inte vara med på handbollen så jag fick inställt sista lektionen också. Så istället för skola passade jag på att umgås med min mamma. Vi gjorde ärenden på stan, lagade mat osv. Hämtade bland annat ut ett paket från h&m med massa sommarkläder som jag ska ha när vi åker till Mallorca. Längtar så jag tror jag dör. När pappa kom hem åkte vi ut och övningskörde, det var första gången jag gjorde det med pappa och det gick kanon! 
Emelia påminde mig idag om att det är sista veckan vi går i Gullmarsgymnasiet denna veckan, helt sjukt! För efter lovet flyttar vi ju till den nya skolan men det känns riktigt kul faktiskt :) Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt, Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0