Göteborg!

Hej! Ligger mycket nöjd i soffan hos Jönssons efter ett underbart dygn :) det är så att Alice och Sarina passar huset här. Dygnet började med en mysig tjejmiddag igår, senare kom Samuel och vi hade så galet roligt! Skrattade så jag trodde jag skulle dö då alla var så galet övertrötta. Sen natt blev tidig morgon för vi skulle iväg till Göteborg. Vi var 7 tjejer som alla var shopping sugna, ni kan ju tänka hur det var. Var en riktigt mysig dag, verkligen :) sedan åkte jag med hem till Jönssons igen och efter en bra kväll så har vi alla lagt oss för att sova. Trötta som bara den efter dagens springande. imorgon har vi bestämt att vi ska sova ut och ta dagen som den kommer, härligt :) nu ska Håkan få spela i öronen ett tag till innan jag somnar. Ha det fint vänner. Lev livet, Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0