Något så vackert..

Idag blev det Göteborg igen haha. Jag bestämde mig på fem minuter och gjorde ordning mig på en kvart, det är helt sjukt för mig, faktiskt.
Jag som brukar gå upp hela två timmar innan skolan börjar ;) haha inte normalt, i know!
Fick köpt en del goa saker också.
När jag kom hem blev det en promenad.
Måste bara berätta hur mycket jag ääälskar den stora nyheten idag.
Vi har nu en ny liten prinsessa, så underbart fiiiiint! Victoria är så otroligt vacker och Daniels tal var urgulligt!
Visst är det lite "hemskt" att det ska bli så stort och att tidningen t.o.m visar vägen från Haga slott till sjukhuset där de åkte, ganska sjukt, men det är ju något stort så ah...
Okej nu vet ni vad jag tycker om det, nu undrar jag bara vad namnet blir. Hoppas att det blir något ovanligt och som man förknippar med något fint.
Pusss&kram
Lev livet, Emelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0