rubrik

gokväll!
Idag fick jag hem klänningen från Asos och den var så himlans söt!!
Sitter i soffan och har väldigt ont i huvudet. Förmodligen datorns fel (läs: mitt eget fel).
Har suttit och gjort små collage med ursnygga kläder. Så himla förväntanfull blir jag utan att veta varför haha...
Ni får meddela er om ni vill se dom. Kanske att jag visar dom nästa gång jag startar datorn hehe.
Halva lovet har gått, känns lite tråkigt. Men istället kanske man ska säga att vi har hela fyra dagar kvar innan vi återigen ska sätta oss i skolbänkarna. Man kan hinna mycket på fyra dagar hörrni trots att det känns som om det går skitfort...
Ska faktiskt gå och göra mig en smoothie och förresten, idag började ju fastan så en smoothie kommer sitta grant istället för något annat smått och gått.
Ha det underbart mina kompisar.


.Duärvacker.
.
Lev livet, Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0