smått och gått

Hej kompisar!
Idag drog Emma och jag till hallen och tittade på både dam- och herrmatchen. Saknar det faktiskt inte, hade jag varit bra hade väl det varit en sak men.. Är det något jag saknar så är det ju gemenskapen fast det får jag ju på annat håll också så.
Har gått och blivit bönnförskyld (;D). Det började med att jag fick otroligt ont i halsen men nu har det satt sig i näsan istället, fast halsontet är fortfarande kvar det med :(
Har suttit hela gårdagen och idag för att göra ett inlägg från mobilappen och förlåt men den är veeerkligen inte bra haha. Kan bli riktigt irriterad ibland alltså. Fick till och med radera den och installera den igen men det fungerade inte då heller :(
Men skriver det här då när jag ändå har startat datorn.
Häromdagen hittade jag en gammal korg som bara låg och skräpade här hemma. Jag som så länge letat efter en sådan. Så igår gjorde jag om den lite, resultatet får ni förhoppningsvis imorgon om appen vaknar på rätt sida.
Ni förstår förmodligen vad jag grejat med tanke på bilden ;)
Lev livet, Emelia
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0