give me everything

Hej mina vänner!
Blir verkligen långa pauser här på bloggen för min del. Anledningen är att det fungerar typ aaaaldrig att blogga från mobilen och man orkar typ inte att starta datorn bara för några få inlägg haha.
Så är det, tyvärr!
Men nu idag startade jag den i alla fall för att jag skulle kika in några grejer så då kan jag ju passa på, inte för att jag tror att det är några som läser mer än Emma men, hahah. Vi kör ändå tycker jag.
Nää annars då? Jo tack, det är bra. Sitter och lyssnar på lite go musik och tuggar tuggummi där smaken har försvunnit för längsen. I så fall måste jag resa mig och gå och slänga det och det är ju...jobbigt.
I alla fall, i lördags var jag (som Emma också skrev) hos två söta tjejer som fyllt 18 och det var allt annat än dåligt (menar alltså att det var bra, om man nu kan skriva så hehe) :D
.
Avslutar detta inlägg med den allra första bilden som jag tog med skoldatorn. 
Det var efter en morgonträning, annars duschar jag inte morgonen :P Man hade heller inte lärt sig att ta bort den där ursnygga manycam-texten ;)
.
Slänger upp något litet sen förmodligen.
Lev livet, Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0