puss

Gårdagen bestod av en långpromenad och god middag efter det. Sedan på kvällen blev jag sugen på räkor så vi köpte det trots att det kanske inte är den bästa tiden att köpa räkor haha. Men det var jättegott i alla fall, med vitlöksaioli och allt ;)
Tänkte först ha majonäs men sen när vi hade aioli tvekade jag ju inte ;)
Idag vet jag inte vad som händer, ställer alltid klockan så att jag och min bror kan gå ut och gå innan frukosten men jag oooorkar verkligen inte gå upp så han säger alltid: aha det blev inte idag heller!
För jag frågar alltid kvällen innan om han är på och det är han alltid haha, vi har bara varit ute och gått en gång, aja bättre än inget!!
Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi mina fina, lev livet, Emelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0