En riktig vän ser dina tårar innan dom faller

Hej! Ännu en härlig, kall, blåsig, regnig men fin dag håller på att passera. Men än finns mycket kvar att göra. Direkt efter skolan ska Emelia, Ludvig, Lovisa & Jag gå hem till Emelia och jobba på ett arbete som vi gör tillsammans. Vi ska laga mat och skriva om matspjälkning osv. Vi var och handlade tidigare idag och jag tror det här kommer bli grymt. Gott, trevligt, mysigt och roligt. 
Efter middagen ska jag försöka hinna till min träning, vilket ser rätt svårt ut. Annars fortsätter jag kvällen med mina underbara vänner. 

Jullovet var det bästa på länge förresten. Det var perfekt. Mycket tid med släkten, familjen och framförallt vännerna. Jag och Hanna har nog varit med varandra varje dag. Hon är grym! Känns som vi har kommit varandra så mycket närmare och jag är så sjukt glad för det. Vi är så lika och vill exakt samma saker. Älskar dig. Och jag har fått många nya vänner under lovet, det är något av det bästa jag vet. Och vi har haft så kul. Och det hänger kvar ännu, det är så mycket roligare att gå upp ur sängen på morgonen när man känner sig lycklig. 
Hoppas ni också känner så! Och glöm inte att leva livet, Emma. 

"Always together, never apart, only in distance, but never in heart"


fina Hanna <3 


KBK!


All kärlek till dig Hannie Mc Fluff ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0