perfekt helg

Hej! Ligger i soffan och kollar på wallander. Skönt att bara ta det lugnt nu efter en riktigt fartfylld helg. Den har varit toppen verkligen :) I fredag slutade jag halv 12, så jag och Emelia gick och lunchade på stan, supergott! Sedan skulle jag vidare och fixa inför forward i folkets hus. Höll på och riggade scenen och lokalen i flera timmar. Sedan käkade vi allihop tillsammans och sedan var det dags. Det var nog den bästa forward kvällen hittillls. Helt underbar! 

På lördagen skulle ett stort gäng fira 2 underbara tjejer som fyllt 18. Det var en riktigt härlig kväll. Vänskaper från förr växte fram igen och relationer förbättrades. Vi åt, dansade, lekte, pratade, kramades, åt och sjöng. Natten blev sen och jag kom hem vid 3. Somnade nog med ett leende på läpparna efter en sådan bra kväll.

Och idag spelade vi match och vann! borgen är alltså fortfarande borgen, haha. Så jag måste säga att detta var den bästa helgen på länge. Har varit med så många av mina favoriter och bara haft det bra. Det tackar jag för. 
Ha det bra och Lev Livet, Emma

Hittade gamla, fula, roliga bilder förut, här är några av dom: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0