If everything was easy, nothing would be worth it.

Hej! Har haft en riktigt bra dag idag. Träffade många av mina vänner och snackade lite tjejsnack med en av dom och bara pratade av mig. Det är riktigt skönt och det behövs tror jag, för det känns så mycket skönare efteråt. Och man borde vara gladare för de vännerna man har. Ta vara på dem! Vi lever bara en gång så glöm bråk, tjafs och skitsnack. Och förlåt människorna som gjort er illa, om ni egentligen vill ha dem som vänner. Det är ingen idé att gå runt och sura och vara ovänner om man innerst inne tycker om varandra. Som vi säger här, Lev Livet! Och till alla mina vänner - ni är bäst
Emma









"Försök inte vara perfekt för någon               
vänta på den som älskar dina fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0