2012-03-17

Goddag! Längesedan nu men får skylla på att jag ej har haft något roligt att skriva om helt enkelt!
Idag har jag fått gjort en del... Vaknade - åt frukost - åkte ner på Team Sportia för lite pjäxprovning. Därefter mötte jag upp Ludvig och vi stack till Sportlife där vi mötte upp Emma B och även Ana, där vi körde ett pass bodycombat.
Jobbigt men skönt!
Väl hemma var jag pigg så tog fram min gamla hemkunskapsbok och letade reda på något gott recept som familjen skulle få smaka på. Sedan har jag stått framför spisen och stekt och hackat sallad så det stått härliga till.
Resultatet blev som på bilderna (dock väldigt suddiga pga att jag tog kort på mobilen).
Ugnsbakade potatishalvor, stekt filé, sallad och en kall sås. Det var jättegott och roligt att göra vilket gör det hela lite roligare att sedan smaka på resultatet.
Så idag har jag fått gjort mycket, känns det som i alla fall!
& så underbart med lördag, jag får se vad som händer mer idag!


.
.
Lev livet, Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0