2012-03-18

Godmorgon tjejer och killar!
Vaknade för lite mer än en timma sedan, vet inte varför jag bara la mig igen men...
Söndag idag, vilket innebär match i hallen (som jag bara ska titta på eftersom jag typ inte är med längre) som jag tror att jag ska upp och titta på. Det är en rätt så viktig match vad jag har förstått!
Skola imorgon vilket också innebär kör, får se vad som händer där. Har inga bestämda roller, bara preliminära (haha vackra ordval), men säger inte vad eller vem förrän det är dags ;)
Sitter nu och känner att jag är ovanligt pigg, inte alls likt mig att inte vilja somna om när klockan står 9-9.30, haha.
Hoppas ni har det bra så hörs vi, PUSS!
Lev livet, Emelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0