Godkväll vänner

Hej! Det var ett bra tag sedan jag skrev här nu. Men jag är riktigt trött på blogg.se appen som aldrig funkar och har inte haft tid att gå in på datorn. Men jag har haft det så fruktansvärt kul det senaste. Allt flyter på så bra. Livet leker verkligen :) 
Nu i helgen var jag med om ett av de bästa forwarden någonsin. Jag och mina fina tjejer sjöng tillsammans med Alfred Nygren, en sjukt stor grej för mig då han är en väldigt bra sångare. Det var en fantastisk kväll och jag skulle göra nästan vad som helst för att uppleva den igen. På lördagen var det en heldag med folk från New Wine här i stan, träffade riktigt fina människor och njöt av dagen till fullo. Senare åkte vi ett härligt gäng ut till Klara i skogen. Vi sjöng, pratade, läste, åt gott, skrattade, vi hade verkligen en perfekt kväll ännu en gång. Somnade 06.00 och vaknade 10.00. Bakade scones och åt en riktigt god frukost, njöt av att vi var ute på landet och åkte senare på dagen in till stan och träffade Johan & Peter. Riktigt goa killar. Hade världens bästa helg. TACK! 

Sommaren är saknad. 


Lev livet, Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design Sofia Björk | fotografy.blogg.se
RSS 2.0